السبت، 12 ديسمبر 2009

12/12


12 ديسمبر

يوم ميلادي


ناس كتير بترفض تحتفل بيوم ميلادها .... او مش بتدي الامر اي اهمية

بالنسبة لي يوم ميلادي يوم بانتظره

مش باعمل حفلة كبيرة و لا باعزم حد ...لكن باستمتع جدا باحساس ان في ناس سعيدة حواليا بان عندي مناسبة لطيفة

مش باحسب سني كان كام و هيبقى كام؟

لكن باشوفها بطريقة تانية .........ان سنة مرت وسنة جديدة بدأت

بافتكر اللي حصل خلال السنة الفائتة و بحب ادور على حاجة تحسب لي اكون عملتها خلالها

و اتمنى الحاجة اللي نفسي تحصل السنة الجديدة

احساس ان سنة انتهت شئ مريح بالنسبة لي
و ان سنة هتبدأ صفحة جديدة هتتكتب

بيكون عندي امل تكون افضل على كل الاصعدة

السنة دي حاسة .........سعيدة ان سنة انتهت لكن قلقانة من اللي جاية

احساس غريب عني .....

لكن ما علينا

كل سنة وانا طيبة برضو

يا رب السنة دي تكون افضل من اللي قبلها ليا و لكل اللي حواليا و لكل العالم ان شاء الله

و يا رب اقدر اعمل فيها خطوة كويسة في حياتي .... تغيرها للافضل و تأثر بشكل ايجابي على اللي حواليا

دعواتكم بقى

يمكن 12/12 يكون له علامة في التاريخ




هناك تعليقان (2):

  1. كل سنه وحياتك اجمل من السنه اللى قبلها
    كل سنه وفيها حاجه جديد تخليكى اسعد من اللى قبلها
    كل سنه واحنا مع بعض على نفس الحب والموده
    كل سنه وانتى نورا اصدق انسانه قبلتها

    ردحذف
  2. الله يكرمك يا قلبي
    و انت طيبة يا جميلة

    ردحذف