الاثنين، 14 ديسمبر 2009

shopping

كتير من اصحابي بيعتقدوا اني شخصية بيتية قوي
بمعنى اني من محبي المكوث بالبيت ..... و ده حقيقي الى حد ما انا فعلا قرار الخروج ده بيكون تقيل عليا قوي
طبعا انتم عارفين ان المرأة محتاجة على الاقل ساعة او اتنين عشان تخرج

اكيد طبعا لانها اكتر حرصا على مظهرها واناقتها

ما علينا

على الرغم من ان خروجي قرار باخده ببطئ و تحديد الميعاد بيكون بعنايه عشان انا بارجع في كلامي بسرعة

بس بمجرد ما باخرج بيبقى من الصعب تقنعني نرجع تاني

غريبة دي

لكن انا فعلا باخرج بالعافية لكن لما باقرر خروجة او فسحة و حاجات من دي لازم بقى استمتع

امال خرجنا ليه بقى ؟؟؟؟؟......عشان ننكد على بعض


انا بقى باكون في قمة السعادة لما اخرج عشان اشتري حاجات

هدوم بقى ولا اي حاجة مش فارقة


المهم اعمل

Shopping

احساس ال
shopping رائع .....لا فعلا حاجة ممتعة جدا

ليه بقى ؟

انا باعتبر ان ال
shopping فن

انك تقرري تخرجي تشتري حاجات وتشتري الافضل .... حاجة تكوني راضية عنها و ماتندميش بعد ما تشتريها

حقيقي لما باشتري حاجة و ارجع البيت و الاقي ردود الافعال لطيفة باكون مبسوطة جدا
عشان كده قرارعمل ال shopping مش اي حد ياخده و مش اي حد تاخديه معاكي

لازم يكون شخص مقرر يشتري و مش اي حاجة و السلام ......حاجة عدلة

زي ما قلت لك ده فن
وليه خطوات طبعا ......مش فن

1- لازم يكون المبلغ اللي معاكي يكفي و فيه بند محترم للطوارئ
عشان غالبا ما بننسى و نصرف فلوس المواصلات حتى

2- لازم لو اخده حد معاكي تكون صحته كويسة مش يرفع الراية البيضة بعد خطوتين ولا شارعين كده

3- لو اخدتي حد عشان تاخدي رايه لازم يكون ليه رأي مش خارج تحصيل حاصل

انا عن نفسي اتخنق من اللي اقوله ايه رايك يقولي" كويس لو عجباكي اشتريها " لا والله افادكم الله

4- لازم اللي هيروح معاكي يكون عارف انه ممكن يرجع بخفي حنين (اكتر من مرة )

ما هو احنا مش هنشتري حاجة اي كلام ...هو احنا بنلاقي الفلوس ؟

هو شئ محبط لكن وارد


انا عن نفسي مش باقتنع بالموضة ..... لازم اشتري حاجة تليق عليا انا
و ممكن الاقيها و مش يعجبني السعر او ما يعجبنيش اللي بيبيعوا نفسهم

احيانا بقى باخرج ومش في دماغي خالص اشتري حاجة و فجاءة الاقي نفسي قررت اعمل shopping صغنن كده

(ده طبعا لو معايا فلوس ........... وده نادرا طبعا )

ساعتها لو اشتريت حاجة باكون في منتهى السعادة ........باعتبرها هدية الاقدار

* مش باقول لكم ال shopping بالنسبة لي متعة

احساس انك اشتريتي حاجة راضيه عنها و مناسبة ليكي و هتلاقي قبول .....احساس يخليكي في تطلع تظهريها

يعني مثلا لو هدوم هتلاقي انك عايزة تخرجي باي شكل ( ان شاء الله تجيبي عيش )

لا فعلا ال shopping حاجة ممتعة جدا

مش عارفة ليه الرجالة مش بيحبوه ....( مش وش نعمة )


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق